مـرجع رسمی صنعت معرق چرم

گروه خلاقیت های تجسمی ایده، (افشین خلیلی) مؤلف و خالق صنعت معرق چرم
مشخصات بلاگ
مـرجع رسمی صنعت معرق چرم

تصاویر موجود در این تارنما، حاصل مستقیم خون دل و کار دست بنده، یا هنرجویان درکارگاه ایده است. هر نوع استفاده از آنها بدون ذکر منبع، تفاوت میان شعور و ارزش اجتماعی مخاطب را شامل می شود. در اعتراض عملی به جهت عدم حمایت حکومت از حقوق معنوی (Copy Right) در همین مکان، متخلفین بطور مستقیم معرفی خواهند شد. مستقیماً پاسخگوی شما بزرگواران در این خصوص هستم ۰۹۱۳۳۱۹۲۲۳۵ افشین خلیلی.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید. 

گروه خلاقیتهای تجسمی ایده با مدیریت افشین خلیلی.

تماس بصورت مستقیم با 09035024544 همچنین شما دوست عزیز, میتوانید با ذخیره شماره 09133192235 در دستگاه تلفن خود, از طریق نرم افزارهاى : لاین, تانگو و بىتالک, شرح کامل کارها با تصاویر تکمیلى را مشاهده بفرمایید, البته این وبلاگ نیز بزودى بطور کامل , به معرفى جامع و ... دررابطه با گروه ایده , خواهد پرداخت.

همچنین برای ارتباط ایمیلی آدرس بنده : asemanweb@hotmail.com

و در فیسبوک نیز خوشحال خواهم شد که دنبالکننده من باشید www.facebook.com/khaliliafshin

تلفن هماهنگی برای نمایشگاه : 09035024544

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.